Huisregels van Eck Centrum voor Mondzorg

- Krijgt u pijn? Wanneer u ons belt vòòr 10:30 doen wij ons uiterste best om u dezelfde dag te zien om uw pijnklacht te beoordelen. Het kan voorkomen dat deze afspraak bij een voor u onbekende behandelaar plaats vindt.

- U dient de tandarts goed te informeren over uw gezondheid en medicijngebruik. Dit is van groot belang om complicaties tijdens tandheelkundige behandeling en medicijngebruik te voorkomen. Wijzigingen ten aanzien van uw gezondheid en medicijngebruik dient u bij ieder bezoek aan de tandarts kenbaar te maken.

- Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.

- Mocht u onverhoopt uw gemaakte afspraak niet kunnen nakomen dan verzoeken wij u om minimaal 24 uur van te voren uw afspraak te annuleren. Dit kan per telefoon of door het sturen van een email naar info@vaneckmondzorg.nl

- Wij herinneren u aan uw afspraak door middel van een mail of sms. Dit is echter uitsluitend te beschouwen als extra service, u bent zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak, ook als u deze herinnering niet ontvangt.

- Wanneer afspraken niet worden nagekomen of niet tenminste 24 uur van tevoren worden geannuleerd dan zijn wij helaas genoodzaakt een deel van de kosten voor de tijdsreservering bij u in rekening te brengen.

- Het is alleen in overleg met uw behandelaar toegestaan beeld- of geluidopnames te maken.

- Voor alle praktijkmedewerkers en voor uzelf is het belangrijk dat elke behandeling in alle rust plaatsvindt. Heeft u een klacht dan kunt u deze schriftelijk indienen, gericht aan de praktijkmanager Marijke den Hartog. Hier zal zij schriftelijk of telefonisch op reageren.

Telefonisch (ook spoedgevallen) zijn wij bereikbaar van ma – do tussen 08:00 en 12:00 en van 13:30 tot 17:00 en op vr van 08:00 tot 12:00 op telefoonnummer: 0184 - 612181 . Tussen 12:00 en 13:30 uur hebben wij lunchpauze.

Voor spoedgevallen kunt u op ma – do tussen 12:00 – 13:30 bellen naar:  0184 - 613374 . Belangrijk: Spoedklachten krijgen voorrang op de reguliere behandelingen. Wanneer u belt vòòr 10:30 doen wij ons best u dezelfde dag te zien.

Buiten onze praktijkuren kunt u bij ERNSTIGE PIJN of SPOED bellen naar het nummer van de Centrale Doktersdienst:  0900-8602 (Centrale Doktersdienst).